A termékeinket kizárólag munkanapokon, a GLS csomagküldő szolgálat által kézbesítjük! A csomagok kiszállítása hétvégén és ünnepnapokon NEM LEHETSÉGES!
A szállítási idő a kiválasztott termék elérhetőségétől függ. Az áru elérhetőségét minden tételnél címkével jelöljük.
Raktáron = az áru raktáron van és munkanapokon a rendelés leadásától számított 24 órán belül elkészítjük a futárszolgálat számára.
Üzletünkben készleten = a termék a központi raktárunkban található, a kiszállítás 1-2 munkanappal később történik
Hamarosan elérhető = a termék elfogyott, így átmenetileg nem elérhető. Ha feltünteti az e-mail címét a termék mellett szereplő mezőben, értesítjük Önt ha az újra raktárra kerül.
Ez a termék kizárólag megrendelésre készül = nincs raktáron, de a beszállító elérhetőségétől függő szállítási határidővel meg tudjuk rendelni.
Figyelem! Átvételnél ellenőrizze a csomagot (alulról is)! Mi törekszünk rá, hogy megfelelő szolgáltatóval szállíttassuk ki rendelését, és hogy a csomagolás mindig megfelelő és biztonságos legyen. Ettől függetlenül előfordulhatnak problémák. Ha rendelése kézbesítésekor, vagy átvétele után problémát észlel, a küldemény kisebb külsérelmi nyomokat visel, írja be azt átvételi elismervénybe. Ha a küldemény komoly külsérelmi nyomokat visel, tagadja meg az átvételt, és azonnal lépjen velünk kapcsolatba (telefonon keresztül vagy e-mailben). Lehetősége szerint még átvétel előtt, de mindenképp rögtön átvétel után azonnal ellenőrizze a kézbesített csomag tartalmát. A kézbesítéssel kapcsolatos reklamációt napokkal a kézbesítés után nem áll módunkban elfogadni! Amennyiben a terméksérült vagy nem teljes, értesítsen minket e-mailben vagy telefonon. A reklamáció ezen típusait az átvételtől számított 24 órán belül tudjuk elfogadni.
A futárszolgálat a feladástól számított 24 órán belül kézbesíti a csomagot (különleges esetekben 48 órán belül).
EZEN FIZETÉSI MÓDOK VÁLASZTÁSA ESETÉN A MEGRENDELÉSE CSAK AZT KÖVETŐEN KERÜL FELDOLGOZÁSRA, MIUTÁN AZ ADOTT ÖSSZEG JÓVÁ LETT ÍRVA SZÁMLÁNKRA (BANKI ÁTUTLÁS ESETÉN EZ MAX. 2 MUNKANAP, SIMPLEPAY ÉS PAYPAL ESETÉN AZ ÖSSZEG RÖGTÖN A FIZETÉST KÖVETŐEN JÓVÁÍRÁSRA KERÜL)
A termék feladása napján küldünk Önnek egy e-mailt, amiben figyelmeztetjük, hogy a küldemény teljesítve lett. Amennyiben a GLS futár a kézbesítés napján nem találja Önt, akkor telefonon keresztül lép Önnel kapcsolatba, vagy az Ön oldalán figyelmeztetés küld a csomag kézbesítéséről.
Az eladó nem vállal felelősséget a késedelemért, vagy a kézbesító által okozott csomag elvesztéséért!
Főoldal