Hogyan tudok rendelést leadni?
A termékeink elérhetőségét a kép mellett feltüntetett, zöld kosár ikon jelzi – ilyenkor a kiválasztott termék raktáron van, tehát megrendelhető. A „Megrendelésre” felirattal jelölt termékeket beszállítóinknál rendeljük meg – a kiszállítás időtartamáról ügyfélszolgálatunknál telefonon vagy e-mailben érdeklődhet.
Mennyibe kerül a rendelés kiszállítása?
A megrendelt áru a GLS futárszolgálat által kerül kiszállításra. A megrendelés szállítási költsége 1490FT.18.990 Ft fölötti vásárlás esetén, valamint az egyes tápok esetében INGYENES szállítást biztosítunk. A szállítási költséget a fizetési folyamat során egyértelműen feltüntetjük.Az ingyenes szállítás az 18.990 Ft feletti megrendelésekre vonatkoznak, amelyek nem tartalmaznak specifikus termékeket. A specifikus termékek igényessebb csomagolást, szállítást kívánnak. (pl. túlméretes, törékeny és nehéz).
Milyen fizetési módok közül választhatok?
A megrendelést háromféle módon lehet kifizetni:
Hány napon belül érkezik meg a csomag?
Ha a megrendelését munkanapokon 11:00 óráig létrehozza, a csomagot még aznap átadjuk a GLS futárszolgálatnak. A 11:00 óra utáni, illetve a hétvégén elkészített megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel. Szállítási idő 1-2 munkanap. A csomag kiszállítása csak munkanapokon történik! Ha a csomagja a megadott időn belül nem érkezik meg, kérem, jelezze ezt nekünk és mi megadjuk a csomag számát, illetve a futárszolgálat elérhetőségét, hogy tájékoztatódhasson küldeményével kapcsolatban.
Hogyan járjak el a termék reklamációja esetén?
A panaszokat 30 napon belül rendezzük. Termékeinkre, az érvényben lévő jogszabályok értelmében, 24 hónapos garancia vonatkozik (amennyiben ez a gyártó által nincs másként meghatározva).
Reklamáció menete:
Hogyan küldhetem vissza a nem megfelelő terméket?
A vásárló köteles a terméket sértetlen állapotában és értékének megőrzése mellett visszaküldeni, tehát olyan állapotban, amelyben azt átvette, beleértve minden tartozékát is, amennyiben lehetséges eredeti csomagolásban. A terméket a vásárlást igazoló bizonylat (számla) másolatával együtt szükséges visszaküldeni (utánvét nélkül) az alábbi címre: ABC-ZOO s.r.o. (GLS depó), 3950 Sárospatak, Ország út 3.
Az elállási nyilatkozatot itt találja: vf_szerzodes_elallasa_hu.doc
Elállás/termékcsere esetén a rendelés részleges tartalma is visszaküldhető?
Igen, visszaküldheti megrendelése egy részét is. Ha a termék vásárlásától szeretne elállni, visszaküldjük Önnek a visszaküldött termék/termékek vételárát. Amennyiben a visszaküldött termék helyébe más terméket választana, visszafizetjük az új és az eredeti megrendelés összege között létrejött esetleges különbséget.
Mikor lesz a kiárusított termék újra raktáron?
Weboldalunkat naponta frissítjük. Ezért érdemes figyelemmel követni honlapunkat, illetve e-mail címe megadásával beállítható az e-mailes értesítés is, ami azt jelenti, hogy amikor keresett termék ismét raktáron lesz, Ön erről azonnali értesítést kap.
Hogy jelölhetem meg a kedvenc termékeimet?
Minden termék alatt található egy szív szimbólum. Egy rákattintással mentheti a kiválasztott terméket a kedvencek közé és ezekhez bármikor hozzáférhet a fiókjában.
Van lehetőség a megrendelt áru személyes átvételére is?
Sajnos nem. Mivel üzletünk kizárólag webáruházként működik, nincs lehetőség a termékek személyes átvételére.
Hogyan válhatok abcclub taggá?
Hozzon létre egy vásárlói fiókot webáruházunkban, és vásároljon bármilyen összegben. Ez automatikusan és véglegesen feloldja az Ezüst szintet az ön számára.
A tagság díjköteles?
Nem, az abc club tagság ingyenes, és a szintek kizárólag az ön vásárlási szokásaitól függnek.
Hogyan szerezhetek pontokat?
Minden elköltött 395 FT után 1 pontot kap (a szállítási és utánvételi díjakat nem számítjuk bele).
Meddig érvényesek a pontok?
A pontok 365 napig érvényesek.
Hol válthatom be a megrendeléseim után kapott pontokat?
A pontokat a “kosár” első lépésében válthatja be, ha be van jelentkezve a fiókjába, vagy a harmadik lépésben, ha a rendelési folyamat során jelentkezik be.
Hogyan tudhatom meg, hogy hány pontom van?
Pont egyenlegét és rendelési előzményeit személyes adatlapjában ellenőrizheti.
Mikor kapok pontokat a megrendelésemért?
A pontokat a megrendeléstől számított 15 nap elteltével írja jóvá a rendszer.
Akkor is kapok pontokat, ha bejelentkezés nélkül rendelek?
Nem, csak az abcclub bejelentkezett tagjai gyűjthetnek és válthatnak be pontokat és előnyöket.
Mely termékekre használhatom fel az összegyűjtött pontjaimat?
A pontokat az „abcclub” címkével ellátott termékekre használhatja fel. A termékek elérhetősége az ön szintjétől (Silver, Gold, Platinum) függ, és naponta változik.
Mit jelent a „vásárlási iránytű” és hogyan használhatom?
A vásárlási iránytű segít önnek gyorsan megtalálni a kedvencének szánt termékeket a kitöltött profilja alapján. Ez a szűrő az ön preferenciáira van szabva, és minden termékkategóriában megtalálható.
Hogyan működik a Gold és a Platinum szint?
Automatikusan eléri a Gold fokozatot, ha 90 napon belül több mint 29 000 FT költ, és a Platina fokozatot, ha ugyanezen időszakon belül több mint 78 000 FT költ. A szintek 90 napig érvényesek, és automatikusan megújulnak, ha ismét teljesíti a követelményeket. Ellenkező esetben alacsonyabb szintre kerül vissza.
Milyen előnyöket kapok egy magasabb hűségszint elérésével?
Az Arany és Platina szintek különböző előnyöket kínálnak, többek között kedvezményeket a szállításra, expressz kézbesítésre és kedvezményeket a kiválasztott termékekre.
A szintváltásnál a teljes összeg a teljes rendelés összegét tartalmazza, vagy csak a termékek összegét?
Csak a termékek összegét tartalmazza. A szállítási és utánvétdíjak nem számítanak bele.
Mi történik a pontjaimmal, ha nem veszem át, törlöm vagy elállok a vásárlástól?
A pontokat nem kapja vissza, ha nem veszi át, lemondja vagy visszaküldi a csomagot. Részleges visszaküldés esetén a megtartott termékekért járó pontokat megmaradnak.
Mi történik a pontjaimmal, ha felmondom az abcclub tagságomat?
A pontok a tagság megszűnésekor törlődnek, és nem vihetők át egy másik profilra.
Megszűnik a tagságom, ha nem akarom a hírlevelet kapni?
Igen, a tagság hírlevél-feliratkozáshoz kapcsolódik, amelyen keresztül tájékoztatjuk Önt az abcclubban bekövetkezett változásokról és előnyeiről.
Lemondhatom a tagságomat az abcclubban?
Igen, ha le szeretné mondani a tagságát, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a tamogatas@abc-zoo.hu címen, és 24 órán belül deaktiváljuk azt.
Főoldal