Hogyan tudok rendelést leadni?

A termékeink elérhetőségét a kép mellett feltüntetett, zöld kosár ikon jelzi – ilyenkor a kiválasztott termék raktáron van, tehát megrendelhető. A „Megrendelésre” felirattal jelölt termékeket beszállítóinknál rendeljük meg – a kiszállítás időtartamáról ügyfélszolgálatunknál telefonon vagy e-mailben érdeklődhet.

  • Kattintson a „Kosárba“ gombra – a termék automatikusan bekerül a kosárba.
  • Amennyiben szeretné folytatni a vásárlást, nyugodtan választhat következő termékeket. Az áru, amelyet a kosárba helyezett, a kosárban marad.
  • Ha szeretné a rendelést lezárni, kattintson a „Fizetés“ gombra, ilyenkor megjelenik a kosár tartalma, esetleg még változtathat a mennyiségeken, illetve törölhet is valamit a kiválasztott termékek közül. A fizetendő összeg is megjelenik, amely már a szállítási költséget is tartalmazza.
  • Töltse ki a szállításhoz szükséges adatokat a piros csillaggal jelölt mezökben.
  • Ha regisztrált vásárlóink közé tartozik és rendelkezik kedvezményes kuponkóddal, írja be az adott kódot a megfelelő mezőbe.
  • Válassza ki a fizetés módját.
  • Még egyszer ellenőrizze a megrendelését és a megadott adatokat, hogy minden mező helyesen legyen kitöltve. Végül jelölje meg az ÁSZF elfogadását, ezzel az adatvédelmi és adatkezelési szabályzatot tudomásul veszi és elfogadja.
  • Az adatok kitöltése után egy kattintással létrehozhatja fiókját, és élhet a regisztrált ügyfél előnyeivel.
  • Amennyiben mindent rendben talált, kattintson a „Megrendelés“ gombra.
  • Ennél a lépésnél még változtathat a fizetési módon az Egyéb fizetési módra kattintva. Ha ezt követően mindent rendben talál, erősítse meg rendelését a Megerősítem a rendelést opcióra kattintva.
  • Ha a rendelés sikeres volt, pár másodpercen belül egy visszaigazoló e-mailt kap tőlünk.
  • Ha a rendelés folyamán vagy lezárásnál gond merülne fel, lépjen velünk kapcsolatba telefonon, e-mailben, vagy a Livechat alkalmazáson keresztül (a Livechat alkalmazást megtalálja a jobb alsó sarokban). Szívesen segítünk.

 

Mennyibe kerül a rendelés kiszállítása?

A megrendelt áru a GLS futárszolgálat által kerül kiszállításra. A megrendelés szállítási költsége 1390FT.
17.500 Ft fölötti vásárlás esetén, valamint az egyes tápok esetében INGYENES szállítást biztosítunk. A szállítási költséget a fizetési folyamat során egyértelműen feltüntetjük.

Az ingyenes szállítás az 17.500 Ft feletti megrendelésekre vonatkoznak, amelyek nem tartalmaznak specifikus termékeket. A specifikus termékek igényessebb csomagolást, szállítást kívánnak. (pl. túlméretes, törékeny és nehéz).

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

A megrendelést háromféle módon lehet kifizetni:

  • Utánvétes fizetéssel – a csomagért átvételkor fizethet készpénzzel illetve bankkártyával.
  • PayPal-os fizetési mód – a PayPal számláján keresztül megvalósítható fizetés, ha rendelkezik ilyen számlával.
  • Banki átutalással történő fizetés – a megrendelést az összeg beérkezése után szállítjuk.

 

Hány napon belül érkezik meg a csomag?

Ha a megrendelését munkanapokon 11:00 óráig létrehozza, a csomagot még aznap átadjuk a GLS futárszolgálatnak. A 11:00 óra utáni, illetve a hétvégén elkészített megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel. Szállítási idő 1-2 munkanap. A csomag kiszállítása csak munkanapokon történik! Ha a csomagja a megadott időn belül nem érkezik meg, kérem, jelezze ezt nekünk és mi megadjuk a csomag számát, illetve a futárszolgálat elérhetőségét, hogy tájékoztatódhasson küldeményével kapcsolatban.

Hogyan járjak el a termék reklamációja esetén?

A panaszokat 30 napon belül rendezzük. Termékeinkre, az érvényben lévő jogszabályok értelmében, 24 hónapos garancia vonatkozik (amennyiben ez a gyártó által nincs másként meghatározva).

Reklamáció menete:

  • Küldje vissza a terméket postai küldeményként, utánvét nélkül magyarországi címünkre (ABC-ZOO s.r.o., 3950 Sárospatak, Ország út 3.) a vásárlást igazoló bizonylat (számla) másolatával együtt. Ezen tüntesse fel a reklamáció okát.
  • A kárbejelentő nyomtatványt itt találja: kárbejelentő nyomtatvány

  

Hogyan küldhetem vissza a nem megfelelő terméket?

A vásárló köteles a terméket sértetlen állapotában és értékének megőrzése mellett visszaküldeni, tehát olyan állapotban, amelyben azt átvette, beleértve minden tartozékát is, amennyiben lehetséges eredeti csomagolásban. A terméket a vásárlást igazoló bizonylat (számla) másolatával együtt szükséges visszaküldeni (utánvét nélkül) az alábbi címre: ABC-ZOO s.r.o. (GLS depó), 3950 Sárospatak, Ország út 3.

Az elállási nyilatkozatot itt találja: vf_szerzodes_elallasa_hu.doc

 

Elállás/termékcsere esetén a rendelés részleges tartalma is visszaküldhető?

Igen, visszaküldheti megrendelése egy részét is. Ha a termék vásárlásától szeretne elállni, visszaküldjük Önnek a visszaküldött termék/termékek vételárát. Amennyiben a visszaküldött termék helyébe más terméket választana, visszafizetjük az új és az eredeti megrendelés összege között létrejött esetleges különbséget.

 

Hogyan érvényesíthetem a kedvezményes kupon kódomat?

A weboldalunkon minden termék mellett fel van tüntetve, mennyi pontot szerezhet megvásárlásuk esetén, és hogy az adott pontszám milyen értékű kedvezményt jelentene. Több termék vásárlása esetén a pontok összege kerül beszámításra. Kattintson a „Hűségpontok“ hivatkozásra és változtassa át hűségpontjait kedvezménykuponra. Ezután rendszerünk egy kuponkódot generál, amelyet a következő vásárlásánál használhat fel. A jutalompontok felhasználásánál a kedvezmény összegét levonjuk megrendelése végösszegéből. Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelés törlése a kedvezménykód elvesztésével jár, ugyanis minden kód csak egyszer használható fel!

 

Mikor lesz a kiárusított termék újra raktáron?

Weboldalunkat naponta frissítjük. Ezért érdemes figyelemmel követni honlapunkat, illetve e-mail címe megadásával beállítható az e-mailes értesítés is, ami azt jelenti, hogy amikor keresett termék ismét raktáron lesz, Ön erről azonnali értesítést kap.

 

Hogy jelölhetem meg a kedvenc termékeimet?

Minden termék alatt található egy szív szimbólum. Egy rákattintással mentheti a kiválasztott terméket a kedvencek közé és ezekhez bármikor hozzáférhet a fiókjában.

Van lehetőség a megrendelt áru személyes átvételére is?

Sajnos nem. Mivel üzletünk kizárólag webáruházként működik, nincs lehetőség a termékek személyes átvételére.


FőoldalFőoldal