Hogyan tudok rendelést leadni?

A termékeink elérhetőségét a kép mellett feltüntetett, zöld kosár ikon jelzi – ilyenkor a kiválasztott termék raktáron van, tehát megrendelhető. A „Megrendelésre” felirattal jelölt termékeket beszállítóinknál rendeljük meg – a kiszállítás időtartamáról ügyfélszolgálatunknál telefonon vagy e-mailben érdeklődhet.

  • Kattintson a „Kosárba“ gombra – a termék automatikusan bekerül a kosárba.
  • Amennyiben szeretné folytatni a vásárlást, nyugodtan választhat következő termékeket. Az áru, amelyet a kosárba helyezett, a kosárban marad.
  • Ha szeretné a rendelést lezárni, kattintson a „Fizetés“ gombra, ilyenkor megjelenik a kosár tartalma, esetleg még változtathat a mennyiségeken, illetve törölhet is valamit a kiválasztott termékek közül. A fizetendő összeg is megjelenik, amely már a szállítási költséget is tartalmazza.
  • Töltse ki a szállításhoz szükséges adatokat a piros csillaggal jelölt mezökben.
  • Ha regisztrált vásárlóink közé tartozik és rendelkezik kedvezményes kuponkóddal, írja be az adott kódot a megfelelő mezőbe.
  • Válassza ki a fizetés módját.
  • Még egyszer ellenőrizze a megrendelését és a megadott adatokat, hogy minden mező helyesen legyen kitöltve. Végül jelölje meg az ÁSZF elfogadását, ezzel az adatvédelmi és adatkezelési szabályzatot tudomásul veszi és elfogadja.
  • Az adatok kitöltése után egy kattintással létrehozhatja fiókját, és élhet a regisztrált ügyfél előnyeivel.
  • Amennyiben mindent rendben talált, kattintson a „Megrendelés“ gombra.
  • Ennél a lépésnél még változtathat a fizetési módon az Egyéb fizetési módra kattintva. Ha ezt követően mindent rendben talál, erősítse meg rendelését a Megerősítem a rendelést opcióra kattintva.
  • Ha a rendelés sikeres volt, pár másodpercen belül egy visszaigazoló e-mailt kap tőlünk.
  • Ha a rendelés folyamán vagy lezárásnál gond merülne fel, lépjen velünk kapcsolatba telefonon, e-mailben, vagy a Livechat alkalmazáson keresztül (a Livechat alkalmazást megtalálja a jobb alsó sarokban). Szívesen segítünk.

 

Mennyibe kerül a rendelés kiszállítása?

A megrendelt áru a GLS futárszolgálat által kerül kiszállításra. A megrendelés szállítási költsége 1490FT.
18.990 Ft fölötti vásárlás esetén, valamint az egyes tápok esetében INGYENES szállítást biztosítunk. A szállítási költséget a fizetési folyamat során egyértelműen feltüntetjük.

Az ingyenes szállítás az 18.990 Ft feletti megrendelésekre vonatkoznak, amelyek nem tartalmaznak specifikus termékeket. A specifikus termékek igényessebb csomagolást, szállítást kívánnak. (pl. túlméretes, törékeny és nehéz).

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

A megrendelést háromféle módon lehet kifizetni:

  • Utánvétes fizetéssel – a csomagért átvételkor fizethet készpénzzel illetve bankkártyával.
  • PayPal-os fizetési mód – a PayPal számláján keresztül megvalósítható fizetés, ha rendelkezik ilyen számlával.
  • Banki átutalással történő fizetés – a megrendelést az összeg beérkezése után szállítjuk.

 

Hány napon belül érkezik meg a csomag?

Ha a megrendelését munkanapokon 11:00 óráig létrehozza, a csomagot még aznap átadjuk a GLS futárszolgálatnak. A 11:00 óra utáni, illetve a hétvégén elkészített megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel. Szállítási idő 1-2 munkanap. A csomag kiszállítása csak munkanapokon történik! Ha a csomagja a megadott időn belül nem érkezik meg, kérem, jelezze ezt nekünk és mi megadjuk a csomag számát, illetve a futárszolgálat elérhetőségét, hogy tájékoztatódhasson küldeményével kapcsolatban.

Hogyan járjak el a termék reklamációja esetén?

A panaszokat 30 napon belül rendezzük. Termékeinkre, az érvényben lévő jogszabályok értelmében, 24 hónapos garancia vonatkozik (amennyiben ez a gyártó által nincs másként meghatározva).

Reklamáció menete:

  • Küldje vissza a terméket postai küldeményként, utánvét nélkül magyarországi címünkre (ABC-ZOO s.r.o., 3950 Sárospatak, Ország út 3.) a vásárlást igazoló bizonylat (számla) másolatával együtt. Ezen tüntesse fel a reklamáció okát.
  • A kárbejelentő nyomtatványt itt találja: kárbejelentő nyomtatvány

  

Hogyan küldhetem vissza a nem megfelelő terméket?

A vásárló köteles a terméket sértetlen állapotában és értékének megőrzése mellett visszaküldeni, tehát olyan állapotban, amelyben azt átvette, beleértve minden tartozékát is, amennyiben lehetséges eredeti csomagolásban. A terméket a vásárlást igazoló bizonylat (számla) másolatával együtt szükséges visszaküldeni (utánvét nélkül) az alábbi címre: ABC-ZOO s.r.o. (GLS depó), 3950 Sárospatak, Ország út 3.

Az elállási nyilatkozatot itt találja: vf_szerzodes_elallasa_hu.doc

 

Elállás/termékcsere esetén a rendelés részleges tartalma is visszaküldhető?

Igen, visszaküldheti megrendelése egy részét is. Ha a termék vásárlásától szeretne elállni, visszaküldjük Önnek a visszaküldött termék/termékek vételárát. Amennyiben a visszaküldött termék helyébe más terméket választana, visszafizetjük az új és az eredeti megrendelés összege között létrejött esetleges különbséget.

  

Mikor lesz a kiárusított termék újra raktáron?

Weboldalunkat naponta frissítjük. Ezért érdemes figyelemmel követni honlapunkat, illetve e-mail címe megadásával beállítható az e-mailes értesítés is, ami azt jelenti, hogy amikor keresett termék ismét raktáron lesz, Ön erről azonnali értesítést kap.

 

Hogy jelölhetem meg a kedvenc termékeimet?

Minden termék alatt található egy szív szimbólum. Egy rákattintással mentheti a kiválasztott terméket a kedvencek közé és ezekhez bármikor hozzáférhet a fiókjában.

Van lehetőség a megrendelt áru személyes átvételére is?

Sajnos nem. Mivel üzletünk kizárólag webáruházként működik, nincs lehetőség a termékek személyes átvételére.

Hogyan válhatok abcclub taggá?

Hozzon létre egy vásárlói fiókot webáruházunkban, és vásároljon bármilyen összegben. Ez automatikusan és véglegesen feloldja az Ezüst szintet az ön számára.

A tagság díjköteles?

Nem, az abc club tagság ingyenes, és a szintek kizárólag az ön vásárlási szokásaitól függnek.

Hogyan szerezhetek pontokat?

Minden elköltött 395 FT után 1 pontot kap (a szállítási és utánvételi díjakat nem számítjuk bele).

Meddig érvényesek a pontok?

A pontok 365 napig érvényesek.

Hol válthatom be a megrendeléseim után kapott pontokat?

A pontokat a “kosár” első lépésében válthatja be, ha be van jelentkezve a fiókjába, vagy a harmadik lépésben, ha a rendelési folyamat során jelentkezik be.

Hogyan tudhatom meg, hogy hány pontom van?

Pont egyenlegét és rendelési előzményeit személyes adatlapjában ellenőrizheti.

Mikor kapok pontokat a megrendelésemért?

A pontokat a megrendeléstől számított 15 nap elteltével írja jóvá a rendszer.

Akkor is kapok pontokat, ha bejelentkezés nélkül rendelek?

Nem, csak az abcclub bejelentkezett tagjai gyűjthetnek és válthatnak be pontokat és előnyöket.

Mely termékekre használhatom fel az összegyűjtött pontjaimat?

A pontokat az „abcclub” címkével ellátott termékekre használhatja fel. A termékek elérhetősége az ön szintjétől (Silver, Gold, Platinum) függ, és naponta változik.

Mit jelent a „vásárlási iránytű” és hogyan használhatom?

A vásárlási iránytű segít önnek gyorsan megtalálni a kedvencének szánt termékeket a kitöltött profilja alapján. Ez a szűrő az ön preferenciáira van szabva, és minden termékkategóriában megtalálható.

Hogyan működik a Gold és a Platinum szint?

Automatikusan eléri a Gold fokozatot, ha 90 napon belül több mint 29 000 FT költ, és a Platina fokozatot, ha ugyanezen időszakon belül több mint 78 000 FT költ. A szintek 90 napig érvényesek, és automatikusan megújulnak, ha ismét teljesíti a követelményeket. Ellenkező esetben alacsonyabb szintre kerül vissza.

Milyen előnyöket kapok egy magasabb hűségszint elérésével?

Az Arany és Platina szintek különböző előnyöket kínálnak, többek között kedvezményeket a szállításra, expressz kézbesítésre és kedvezményeket a kiválasztott termékekre.

A szintváltásnál a teljes összeg a teljes rendelés összegét tartalmazza, vagy csak a termékek összegét?

Csak a termékek összegét tartalmazza. A szállítási és utánvétdíjak nem számítanak bele.

Mi történik a pontjaimmal, ha nem veszem át, törlöm vagy elállok a vásárlástól?

A pontokat nem kapja vissza, ha nem veszi át, lemondja vagy visszaküldi a csomagot. Részleges visszaküldés esetén a megtartott termékekért járó pontokat megmaradnak.

Mi történik a pontjaimmal, ha felmondom az abcclub tagságomat?

A pontok a tagság megszűnésekor törlődnek, és nem vihetők át egy másik profilra.

Megszűnik a tagságom, ha nem akarom a hírlevelet kapni?

Igen, a tagság hírlevél-feliratkozáshoz kapcsolódik, amelyen keresztül tájékoztatjuk Önt az abcclubban bekövetkezett változásokról és előnyeiről.

Lemondhatom a tagságomat az abcclubban?

Igen, ha le szeretné mondani a tagságát, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a tamogatas@abc-zoo.hu címen, és 24 órán belül deaktiváljuk azt.


FőoldalFőoldal