Hogyan tudok rendelést leadni?
A termékeink elérhetőségét a kép mellett feltüntetett, zöld kosár ikon jelzi – ilyenkor a kiválasztott termék raktáron van, tehát megrendelhető. A „Megrendelésre” felirattal jelölt termékeket beszállítóinknál rendeljük meg – a kiszállítás időtartamáról ügyfélszolgálatunknál telefonon vagy e-mailben érdeklődhet.
- Kattintson a „Kosárba“ gombra – a termék automatikusan bekerül a kosárba.
- Amennyiben szeretné folytatni a vásárlást, nyugodtan választhat következő termékeket. Az áru, amelyet a kosárba helyezett, a kosárban marad.
- Ha szeretné a rendelést lezárni, kattintson a „Fizetés“ gombra, ilyenkor megjelenik a kosár tartalma, esetleg még változtathat a mennyiségeken, illetve törölhet is valamit a kiválasztott termékek közül. A fizetendő összeg is megjelenik, amely már a szállítási költséget is tartalmazza.
- Töltse ki a szállításhoz szükséges adatokat a piros csillaggal jelölt mezökben.
- Ha regisztrált vásárlóink közé tartozik és rendelkezik kedvezményes kuponkóddal, írja be az adott kódot a megfelelő mezőbe.
- Válassza ki a fizetés módját.
- Még egyszer ellenőrizze a megrendelését és a megadott adatokat, hogy minden mező helyesen legyen kitöltve. Végül jelölje meg az ÁSZF elfogadását, ezzel az adatvédelmi és adatkezelési szabályzatot tudomásul veszi és elfogadja.
- Az adatok kitöltése után egy kattintással létrehozhatja fiókját, és élhet a regisztrált ügyfél előnyeivel.
- Amennyiben mindent rendben talált, kattintson a „Megrendelés“ gombra.
- Ennél a lépésnél még változtathat a fizetési módon az Egyéb fizetési módra kattintva. Ha ezt követően mindent rendben talál, erősítse meg rendelését a Megerősítem a rendelést opcióra kattintva.
- Ha a rendelés sikeres volt, pár másodpercen belül egy visszaigazoló e-mailt kap tőlünk.
- Ha a rendelés folyamán vagy lezárásnál gond merülne fel, lépjen velünk kapcsolatba telefonon, e-mailben, vagy a Livechat alkalmazáson keresztül (a Livechat alkalmazást megtalálja a jobb alsó sarokban). Szívesen segítünk.
Mennyibe kerül a rendelés kiszállítása?
A megrendelt áru a GLS futárszolgálat által kerül kiszállításra. A megrendelés szállítási költsége a megrendelés végösszegétől, valamint a csomag súlyától és fizetés módjától függően 1150 Ft és 1800 Ft között lehet. 17.500 Ft fölötti vásárlás esetén, valamint az egyes tápok esetében INGYENES szállítást biztosítunk. A szállítási költséget a fizetési folyamat során egyértelműen feltüntetjük.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
A megrendelést háromféle módon lehet kifizetni:
- Utánvétes fizetéssel – a csomagért átvételkor fizethet készpénzzel illetve bankkártyával.
- PayPal-os fizetési mód – a PayPal számláján keresztül megvalósítható fizetés, ha rendelkezik ilyen számlával.
- Banki átutalással történő fizetés – a megrendelést az összeg beérkezése után szállítjuk.
Hány napon belül érkezik meg a csomag?
Ha a megrendelését munkanapokon 11:00 óráig létrehozza, a csomagot még aznap átadjuk a GLS futárszolgálatnak. A 11:00 óra utáni, illetve a hétvégén elkészített megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel. Szállítási idő 1-2 munkanap. A csomag kiszállítása csak munkanapokon történik! Ha a csomagja a megadott időn belül nem érkezik meg, kérem, jelezze ezt nekünk és mi megadjuk a csomag számát, illetve a futárszolgálat elérhetőségét, hogy tájékoztatódhasson küldeményével kapcsolatban.
Hogyan járjak el a termék reklamációja esetén?
A panaszokat 30 napon belül rendezzük. Termékeinkre, az érvényben lévő jogszabályok értelmében, 24 hónapos garancia vonatkozik (amennyiben ez a gyártó által nincs másként meghatározva).
Reklamáció menete:
- Küldje vissza a terméket postai küldeményként, utánvét nélkül magyarországi címünkre (ABC-ZOO s.r.o., 3950 Sárospatak, Ország út 3.) a vásárlást igazoló bizonylat (számla) másolatával együtt. Ezen tüntesse fel a reklamáció okát.
- A kárbejelentő nyomtatványt itt találja: kárbejelentő nyomtatvány
Hogyan küldhetem vissza a nem megfelelő terméket?
A vásárló köteles a terméket sértetlen állapotában és értékének megőrzése mellett visszaküldeni, tehát olyan állapotban, amelyben azt átvette, beleértve minden tartozékát is, amennyiben lehetséges eredeti csomagolásban. A terméket a vásárlást igazoló bizonylat (számla) másolatával együtt szükséges visszaküldeni (utánvét nélkül) az alábbi címre: ABC-ZOO s.r.o. (GLS depó), 3950 Sárospatak, Ország út 3.
Az elállási nyilatkozatot itt találja: vf_szerzodes_elallasa_hu.doc
Elállás/termékcsere esetén a rendelés részleges tartalma is visszaküldhető?
Igen, visszaküldheti megrendelése egy részét is. Ha a termék vásárlásától szeretne elállni, visszaküldjük Önnek a visszaküldött termék/termékek vételárát. Amennyiben a visszaküldött termék helyébe más terméket választana, visszafizetjük az új és az eredeti megrendelés összege között létrejött esetleges különbséget.
Hogyan juthatok hozzá a 3%-os regisztrációs kedvezményhez?
Ha 3% regisztrációs kedvezményt szeretne kapni, szükséges regisztrálnia a https://abc-zoo.hu/authentication.php?SubmitCreate=1&email_create=your@email.com oldalon található nyomtatvány kitöltésével. A sikeres regisztrációt követően e-mailben kapja meg a regisztrációs kuponkódot. Ezt kell beírni a rendelés leadása során a megfelelő mezőbe és megerősítéssel kell igazolni. Ezt követően a rendelése összegéből leszámításra kerül a 3%-os kedvezmény. A regisztrációs kód egy hónapig érvényes.
Hogyan érvényesíthetem a kedvezményes kupon kódomat?
A weboldalunkon minden termék mellett fel van tüntetve, mennyi pontot szerezhet megvásárlásuk esetén, és hogy az adott pontszám milyen értékű kedvezményt jelentene. Több termék vásárlása esetén a pontok összege kerül beszámításra. Kattintson a „Jutalompontjaim“ hivatkozásra és változtassa át hűségpontjait kedvezménykuponra. Ezután rendszerünk egy kuponkódot generál, amelyet a következő vásárlásánál használhat fel. A jutalompontok felhasználásánál a kedvezmény összegét levonjuk megrendelése végösszegéből. Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelés törlése a kedvezménykód elvesztésével jár, ugyanis minden kód csak egyszer használható fel!
Mikor lesz a kiárusított termék újra raktáron?
Weboldalunkat naponta frissítjük. Ezért érdemes figyelemmel követni honlapunkat, illetve e-mail címe megadásával beállítható az e-mailes értesítés is, ami azt jelenti, hogy amikor keresett termék ismét raktáron lesz, Ön erről azonnali értesítést kap.
Hogy jelölhetem meg a kedvenc termékeimet?
Minden termék alatt található egy szív szimbólum. Egy rákattintással mentheti a kiválasztott terméket a kedvencek közé és ezekhez bármikor hozzáférhet a fiókjában.
Van lehetőség a megrendelt áru személyes átvételére is?
Sajnos nem. Mivel üzletünk kizárólag webáruházként működik, nincs lehetőség a termékek személyes átvételére.