A vásárló kárbejelentést a termék szállítóhoz történő visszajuttatásával tehet. A reklamált termék szállítóhoz történő visszaküldésével kapcsolatos szállítási költségek a vásárlót terhelik. A reklamált termék vásárló részére történő ismételt kiszállításának költségei az eladót terhelik.

KÁRBEJELENTÉS FOLYAMATA

A reklamált termékeket postai úton, utánvét nélkül kell eljuttatni az alábbi címre:

GLS Depó (abc-zoo)

Ország út 3.

3950 Sárospatak

Magyarország

A reklamált árunak az alábbi feltételeket kell teljesítenie:

 

  • A termékcsomagolás tartalmának teljesnek kell lennie.
  • A terméket a vásárlást igazoló bizonylattal együtt kell elküldeni.
  • A terméket utánvét nélkül kell küldeni. Az utánvétellel küldött termék nem kézbesíthető.
  • A termék visszajuttatáskor nem felelünk a termék szállítás során keletkező esetleges sérüléseiért vagy elvesztéséért – a vásárló kötelessége, hogy a terméket úgy csomagolja be, hogy az a szállítás során ne sérüljön.

A gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy a termékkel együtt küldött számlamásolathoz csatolják hozzá a kitöltött kárbejelentő nyomtatványt is.

 

A kárbejelentés legkésőbb a reklamált termék kézbesítésétől és bejegyzésétől számított 30 napon belül kerül elintézésre. Ezen idő elteltével a felhasználónak jogában áll elállni a szerződéstől vagy új termék küldésére jogosult. A reklamációs eljárás eredményéről a vásárló e-mailben kap értesítést közvetlenül az eljárás befejeztével, illetve a visszaküldött termék reklamációs jegyzőkönyv kíséretében kerül kiszállításra.

A kárbejelentést emailben is továbbíthatja a következő email címre:

tamogatas@abc-zoo.hu

További információkért olvassa el az üzleti feltételek reklamáció menüpontját.


FőoldalFőoldal