A vásárló kárbejelentést a termék szállítóhoz történő visszajuttatásával tehet. A reklamált termék szállítóhoz történő visszaküldésével kapcsolatos szállítási költségek a vásárlót terhelik. A reklamált termék vásárló részére történő ismételt kiszállításának költségei az eladót terhelik.
KÁRBEJELENTÉS FOLYAMATA
A reklamált termékeket postai úton, utánvét nélkül kell eljuttatni az alábbi címre:
GLS Depó (abc-zoo)
Ország út 3.
3950 Sárospatak
Magyarország
A reklamált árunak az alábbi feltételeket kell teljesítenie:
A gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy a termékkel együtt küldött számlamásolathoz csatolják hozzá a kitöltött kárbejelentő nyomtatványt is.
A kárbejelentés legkésőbb a reklamált termék kézbesítésétől és bejegyzésétől számított 30 napon belül kerül elintézésre. Ezen idő elteltével a felhasználónak jogában áll elállni a szerződéstől vagy új termék küldésére jogosult. A reklamációs eljárás eredményéről a vásárló e-mailben kap értesítést közvetlenül az eljárás befejeztével, illetve a visszaküldött termék reklamációs jegyzőkönyv kíséretében kerül kiszállításra.
A kárbejelentést emailben is továbbíthatja a következő email címre:
tamogatas@abc-zoo.hu
További információkért olvassa el az üzleti feltételek reklamáció menüpontját.
Főoldal