Hogyan tudok rendelést leadni?
A termékeink elérhetőségét a kép mellett feltüntetett, zöld kosár ikon jelzi – ilyenkor a kiválasztott termék raktáron van, tehát megrendelhető. A „Megrendelésre” felirattal jelölt termékeket beszállítóinknál rendeljük meg – a kiszállítás időtartamáról ügyfélszolgálatunknál telefonon vagy e-mailben érdeklődhet.
Mennyibe kerül a rendelés kiszállítása?
A megrendelt áru a GLS futárszolgálat által kerül kiszállításra. A megrendelés szállítási költsége 1390FT. 18 990 Ft fölötti vásárlás esetén, valamint az egyes tápok esetében INGYENES szállítást biztosítunk. A szállítási költséget a fizetési folyamat során egyértelműen feltüntetjük.Az ingyenes szállítás az 18 990 Ft feletti megrendelésekre vonatkoznak, amelyek nem tartalmaznak specifikus termékeket. A specifikus termékek igényessebb csomagolást, szállítást kívánnak. (pl. túlméretes, törékeny és nehéz).
Milyen fizetési módok közül választhatok?
A megrendelést háromféle módon lehet kifizetni:
Hány napon belül érkezik meg a csomag?
Ha a megrendelését munkanapokon 11:00 óráig létrehozza, a csomagot még aznap átadjuk a GLS futárszolgálatnak. A 11:00 óra utáni, illetve a hétvégén elkészített megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel. Szállítási idő 1-2 munkanap. A csomag kiszállítása csak munkanapokon történik! Ha a csomagja a megadott időn belül nem érkezik meg, kérem, jelezze ezt nekünk és mi megadjuk a csomag számát, illetve a futárszolgálat elérhetőségét, hogy tájékoztatódhasson küldeményével kapcsolatban.
Hogyan járjak el a termék reklamációja esetén?
A panaszokat 30 napon belül rendezzük. Termékeinkre, az érvényben lévő jogszabályok értelmében, 24 hónapos garancia vonatkozik (amennyiben ez a gyártó által nincs másként meghatározva).
Reklamáció menete:
Hogyan küldhetem vissza a nem megfelelő terméket?
A vásárló köteles a terméket sértetlen állapotában és értékének megőrzése mellett visszaküldeni, tehát olyan állapotban, amelyben azt átvette, beleértve minden tartozékát is, amennyiben lehetséges eredeti csomagolásban. A terméket a vásárlást igazoló bizonylat (számla) másolatával együtt szükséges visszaküldeni (utánvét nélkül) az alábbi címre: ABC-ZOO s.r.o. (GLS depó), 3950 Sárospatak, Ország út 3.
Az elállási nyilatkozatot itt találja: vf_szerzodes_elallasa_hu.doc
Elállás/termékcsere esetén a rendelés részleges tartalma is visszaküldhető?
Igen, visszaküldheti megrendelése egy részét is. Ha a termék vásárlásától szeretne elállni, visszaküldjük Önnek a visszaküldött termék/termékek vételárát. Amennyiben a visszaküldött termék helyébe más terméket választana, visszafizetjük az új és az eredeti megrendelés összege között létrejött esetleges különbséget.
Hogyan érvényesíthetem a kedvezményes kupon kódomat?
A weboldalunkon minden termék mellett fel van tüntetve, mennyi pontot szerezhet megvásárlásuk esetén, és hogy az adott pontszám milyen értékű kedvezményt jelentene. Több termék vásárlása esetén a pontok összege kerül beszámításra. Kattintson a „Hűségpontok“ hivatkozásra és változtassa át hűségpontjait kedvezménykuponra. Ezután rendszerünk egy kuponkódot generál, amelyet a következő vásárlásánál használhat fel. A jutalompontok felhasználásánál a kedvezmény összegét levonjuk megrendelése végösszegéből. Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelés törlése a kedvezménykód elvesztésével jár, ugyanis minden kód csak egyszer használható fel!
Mikor lesz a kiárusított termék újra raktáron?
Weboldalunkat naponta frissítjük. Ezért érdemes figyelemmel követni honlapunkat, illetve e-mail címe megadásával beállítható az e-mailes értesítés is, ami azt jelenti, hogy amikor keresett termék ismét raktáron lesz, Ön erről azonnali értesítést kap.
Hogy jelölhetem meg a kedvenc termékeimet?
Minden termék alatt található egy szív szimbólum. Egy rákattintással mentheti a kiválasztott terméket a kedvencek közé és ezekhez bármikor hozzáférhet a fiókjában.
Van lehetőség a megrendelt áru személyes átvételére is?
Sajnos nem. Mivel üzletünk kizárólag webáruházként működik, nincs lehetőség a termékek személyes átvételére.
Főoldal